ریحــــــــــــــــــــــــــــانه قشنگم

.............مینویسم تا همه بدانند دوستت دارم مادر

ریحــــــــــــــــــــــــــــانه قشنگم

.............مینویسم تا همه بدانند دوستت دارم مادر

امروز من ۸ ماهه شدم ...........

.......اخ جون  دارم بزرگ میشم مامانی سر فرصت میاد عکسامو میزاره ...... 

 

 

 

مامان این طور نگاه نکن میخورمتاااااااااااااااااا

.............................................................................................................................. 

چه اروم همه چی رو با دقت نگاه میکنی .......قربونت برم

............................................................................ ...........................................

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا 1390/10/12 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.tabassom-16.blogsky.com

آخی چقدر لطیف و قشنگه اینجا.....
من انقد بچه کوچولو دوس دارم!!!

لیلا مامان آروین 1390/10/13 ساعت 10:49 ق.ظ

رویاجونم ریحانه گلم ۷ماهه شده مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
۷ماهگیتو اولین یلدای زندگیت مبارک گلم

هدی مامان مبین 1390/11/05 ساعت 12:14 ب.ظ

مامانی هنوز فرصت پیدا نکردی
عکساش کو
۸ماهگیت مبارک کوچولوی معصوم ریحانه ی ناز

سپیده 1390/11/05 ساعت 02:10 ب.ظ http://shailis.blogfa.com

ریحانه عزیزم 8 ماهگیت مبارک عزیزم
مامانش زودتر عکساشو بزار که کلی دلم واسه این دختر ناز تنگ شده
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد