ریحــــــــــــــــــــــــــــانه قشنگم

.............مینویسم تا همه بدانند دوستت دارم مادر

ریحــــــــــــــــــــــــــــانه قشنگم

.............مینویسم تا همه بدانند دوستت دارم مادر

مامانی دارم میرم مکه ..........الهی فدات شم دوریت منو میکشه

امروز که بگذره 6-7 روز دیگه دیگه  ازت دور میشم میرم خونه خدااااااااا .تو هم پیش مامان بزرگ میمونی  .....ریحانه جوندختر خوبی باش...غذا هم که به مامانی گفتم بهت فرنی وحریره وشیر خشک بده طبق نظر دکترت

منم اونجا برا ی تو وراضیه ومرضیه گلم دعا میکنم  که همیشه خوشبخت باشین کنار مامان وبابا .....

راستی خودتم که سال دیگه همراه خواهرات میای عمره ..ببین چقدر قدمت خوبه ناز مامان

 ...منم اونجا بیادت اشک میریزم میگم خداااااااااااا...خدااااااا دخملمو یه لحظه بده بغلم..........  

امااااااااا افسوسسسسسسس نمیشه باید این 45 روزو صبر کنم ایشالله بیام ببینم بزرگ شدی خانوم شدی .......

..خدایا زود بگذر ون این درد دوریو .....من طاقت ندارم 

 

اینا عکسای مامانی تو مکه هستش  

 

 

..................................................................................................................... 

نظرات 4 + ارسال نظر
نشیمو 1390/07/11 ساعت 02:00 ق.ظ http://kalepook.blogsky.com

وایییییییییی ۴۵ روز برای ی نینی.. وای خودت ک بهتر میدونی چقد تغییر میکنه..چجوری اخه؟!

مامان فرشته 1390/07/12 ساعت 08:25 ق.ظ http://hrhg.blogfa.com/

سلام تو رو خدا برام خیلی دعا کن الان که دارم مینویسم اشکام نمیزارن کیبوردو ببینم
خیلی دلم گرفته برام دعا من تو رو خدا یادت نره دعا کن من زودتر صاحب یه بچه بشم خواهش میکنم اسمم هنگامه هست

ممنونم

زیبا 1390/07/24 ساعت 09:18 ق.ظ http://zibaz.blogfa.com

سلام خانومی
در مورد میخک تو تاپیک نی نی سایت ازتون خونده بودم
میشه بگید مشکلتون چی بود و چه مدت منتظر بودین و چه کارایی کردین که باردار شدین خدا رو شکر
مرسی
راستی رفتین مکه خیلی التماس دعا.

سلاااااااااااااااااااااام
زیارت قبول ............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد