ریحــــــــــــــــــــــــــــانه قشنگم

.............مینویسم تا همه بدانند دوستت دارم مادر

ریحــــــــــــــــــــــــــــانه قشنگم

.............مینویسم تا همه بدانند دوستت دارم مادر

گوچولوی من لالا کن

لالا، لالا، گل پونه، گدا اومد در خونه، نونش دادیم بدش اومد، خودش رفت و سگش اومد

لالا، لالا، گلم باشی، تو درمون دلم باشی، بمونی مونسم باشی، بخوابی از سرم واشی

لالا، لالا، گل خشخاش، بابات رفته خدا همراش،

 لالا، لالا، گل فندق، مامان اومد سر صندوق

لالا، لالا، گل پسته، بابات رفته کمر بسته، لالا، لالا، گل زیره، چرا خوابت نمی گیره؟
که ؛مادر؛    قربونت میره
 

نظرات 3 + ارسال نظر

خوش قدم باشه نی نی تون به سلامتی بپره تو بغلتون

مامان اراز ممنونم از لطفت تو کلوپ نینیهای خوشگل فروردین اردیبهشت وخردادی ؟؟؟؟ امیدوارم نینیه شما هم سالم وسلامت بیاد به جمع مهربونتون

[ بدون نام ] 1389/08/05 ساعت 10:40 ب.ظ

عزیزم برای چشمت همان برو دکتر شاید پرولاکتینت بالا باشه. همان برو دکتر تا پرولاکتین رو که یک هرمون هست رو چک کنه . من از نینی سایط هستم

ممنونم که به یاد من بودی واز اینکه نگرانت کردم ببخش امیدوارم هر چی از خدا میخای بهت بده ممنونننننننننننننننن

خوش بحالت
چقد حس خوبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد