ریحــــــــــــــــــــــــــــانه قشنگم

.............مینویسم تا همه بدانند دوستت دارم مادر

ریحــــــــــــــــــــــــــــانه قشنگم

.............مینویسم تا همه بدانند دوستت دارم مادر

امروز من ۸ ماهه شدم ...........

.......اخ جون  دارم بزرگ میشم مامانی سر فرصت میاد عکسامو میزاره ...... 

 

 

 

مامان این طور نگاه نکن میخورمتاااااااااااااااااا

.............................................................................................................................. 

چه اروم همه چی رو با دقت نگاه میکنی .......قربونت برم

............................................................................ ...........................................

اولین یلدایت مبـــارکــــــــــــــــــــــــ

 

دوباره نفس کشیدمت،این بار طـــولانی تر از شبهای دیگر.  

 

و من چه عاشقانه نفس هایت را شمردم.......... . یلدایت مبـــارک فرشته! 

 

 به بلند ترین شب سال قســـم، بی بهــــانه دوستت دارم......ریحانه گلم  

 

 

یلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا 

 

 

 

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.