ریحــــــــــــــــــــــــــــانه قشنگم

.............مینویسم تا همه بدانند دوستت دارم مادر

ریحــــــــــــــــــــــــــــانه قشنگم

.............مینویسم تا همه بدانند دوستت دارم مادر

سونوی کوچولوی من تو 9 هفتگی

 تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netبه نام خدا بالاخره بعد از کلی انتظار موعد سونو فرا رسیدمامانی امروز ظهر وقت سونو داشتم وازاین همه دیر شدنه سونو کلافه بودم  تا اینکه   امروز ساعت 12 رفتم سونو وزود نوبتم شد و حبه انگور مامان صدای قلب کوچولوتو شنیدم که تاپ تاپ میزد   connie_49.gif داشتم از خوشحالی پر در میاوردم  حبه انگورمن ...............خلاصه مطمئن وخوشحال اونجا رو ترک کردم به طرف خونه............ وتو راه که با ماشینم میومدم خونه باهات  حرف میزدم برات شعر میخوندم وبیشتر تو را کنارم حس میکردم   وقتی اومدم خونه وخبرو به بابایی دادم  بابایی خیلی خوشحال شد   تند تند به سونو نگاه میکرد و خدای بزرگ رو شکر میکرد  نهار مهمون بابا بودم وخیلی خوش گذشت                                                اینم عکس سونو نینیمون تو 9 هفتگیhttp://sl.glitter-graphics.net/pub/729/729999d373gfp5lq.gif خداحافظت باشه مامانی

نظرات 2 + ارسال نظر

خدا حفظش کنه نخودیتونو

فاطمه 1390/01/01 ساعت 03:40 ب.ظ http://taksetare1.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
سال خوبی به همراه نی نی داشته باشی
منم تو ماه نه هستم .
خوشحال میشم به وبلاگم سربزنی و تبادل لینک کنیم
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد